شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴
برگزاری کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در همدان

همدان- مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برگزاری کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در همدان خبر داد.

محمد برخوردار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، از برگزاری بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در همدان خبر داد و اظهار کرد: کنگره شعر دفاع مقدس در راستای برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنگره در ۱۱ محور برگزار می‌شود، افزود: بخش عمومی شعر دفاع مقدس و مقاومت، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت و شعر دفاع مقدس و جنگ نرم بخشی از محورهای این کنگره به شمار می‌رود.

مدیر تاریخ و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نثر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و شهدای روحانی، شعر دفاع مقدس و دانشجو و دانش‌آموز، طنز در شعر دفاع مقدس و دفاع مقدس و سرود و ترانه دیگر محورهای کنگره شعر است.

وی مهلت ارسال آثار به کنگره را پایان شهریورماه دانست و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل ورد ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها