پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
ظرفیت‌های متنوع ایلام در حوزه نگارش فیلم‌نامه دفاع مقدس/ انتشار دومین مجموعه شعر شاعر جوان ایلامی

ایلام- برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، فراخوان یازدهمین جشنواره سراسری ادب، یادداشت، انتشار دومین مجموعه شعر شاعری جوان، گفت‌وگو با نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس ایلامی از عناوین اخبار فرهنگی و ادبی استان ایلام است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام، برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، فراخوان یازدهمین جشنواره سراسری ادب، یادداشت، انتشار دومین مجموعه شعر شاعر جوان ایلامی، گفت‌وگو با نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس ایلامی از عناوین اخبار فرهنگی و ادبی استان ایلام است.
 
اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف برگزار شد
آئین اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان روز یک‌شنبه در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام برگزار شد.
 
ظرفیت‌های متنوع ایلام در حوزه نگارش فیلمنامه دفاع مقدس/ فیلمنامه‌نویسان ایلامی حمایت شوند
میعادمهدی صفری نویسنده و فیلم نامه نویس جوان ایلامی گفت: نگارش فیلم‌نامه درعین شیرین و دل‌چسب بودن، کاری سخت و طاقت‌فرساست و خوب نوشتن بیش از هر چیز، نتیجه و حاصل تلاش فردی و شخصی نویسنده و پشتکار اوست و برای کسی که آشنایی لازمه را با این کار به دست نیاورده، تمرین نکرده و تجربه نوشتن را کسب نکرده، ممکن نیست.اگر فیلم‌نامه‌نویس حمایت مادی و معنوی شود و به کارهایش بها داده شود و دستمزد حرفه‌ای بگیرد، فعالیتش استمرار بیشتری خواهد داشت.
 
فراخوان یازدهمین جشنواره سراسری ادب استان ایلام منتشر شد
یاسان بیگزاده، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت:فراخوان یازدهمین جشنواره سراسری ادب (ادبیات داستانی بسیج) استان در دو بخش نوجوان و بزرگسال منتشرشده است. موضوعات این جشنواره را جهادتبیین، امید، ایمان، آینده و زیست عفیفانه و موضوعات ویژه را اربعین حسینی، دفاع مقدس و شهدای هنرمند استان پیش بینی شده است.
 
تفاهم‌نامه همکاری میان ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری
در راستای هم‌افزایی و تعاملات سازمانی، تفاهم‌نامه همکاری میان ادارات‌‌کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به امضا رسید.
 
خبرنگاران؛ خادمان حقیقت و دانایی
مرتضی حاتمی، نویسنده و روزنامه‌نگار:خبرنگار حوزه کتاب، تلاش می‌کند تا اضلاع میان ناشر و مؤلف و مخاطب را با ضلع چهارمی به نام دانایی و خردمندی نهایی و ترسیم کند تا مسیر قدم‌های انسان معاصر، در زیر نور و روشنایی، بهتر دیده شود. او تلاش می‌کند تا اضلاع میان ناشر و مؤلف و مخاطب را با ضلع چهارمی به نام دانایی و خردمندی نهایی و ترسیم کند تا مسیر قدم‌های انسان معاصر،در زیر نور و روشنایی، بهتر دیده شود.
 
به همت نشر ایهام؛دومین مجموعه شعر شاعر جوان ایلامی منتشر شد
نشر ایهام، مجموعه شعر «مردمک‌ها» سروده حسین سقایی شاعرجوان ایلامی را منتشر کرد.این مجموعه که به تازگی منتشرشده، دنیای عاشقانه شاعر را در 46 قطعه شعر سپید، به اشتراک خوانش با مخاطب گذاشته است.شاعر در این مجموعه،نگاهی تازه به عشق دارد و از زوایایی مختلف و ملموس، این دنیای بزرگ را واکاوی و مشاهده کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها