دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان معرفی شد

کرمان-با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در کرمان، آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمانظهر با حضور مهدی رمضانی  مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محسن روحی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان شهرستانی و مدیران ادارات جنوب استان کرمان در سالن شهید مداحی‌پور جیرفت برگزار شد.

مهدی رمضانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم بر لزوم تقویت جبهه فرهنگی و هنری جریان انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: با حمایت‌های مجلس انقلابی شاهد تقویت جریان مردمی در حوزه فرهنگ هستیم.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دو بحث محرومیت‌زدایی و مردمی‌سازی را سرلوحه کار خود قرار داده، گفت: حمایت‌های وزارت ارشاد به مجموعه‌های مردمی فعال و تحقق این اصل از برنامه‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بحث محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت فرهنگی موظف به حمایت از اصحاب فرهنگ در اقصی‌نقاط کشور است، افزود: بهسازی مراکز فرهنگی و هنری، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و رسیدگی به معیشت اصحاب فرهنگ جزو اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان نیز در این مراسم با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: سرانه فرهنگی جنوب استان خیلی پایین بوده و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری جنوب استان خیلی بالا است و هنرمندان جنوب در صورت توجه در سطح بین‌الملی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش ایبنا در این مراسم از زحمات «بهرام مسلمی‌مهنی» مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان تقدیر و حجت‌الاسلام سید«احمد حسینی» به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها