یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کتاب «ماه نشان» در بجنورد رونمایی شد

خراسان شمالی- رئیس کتابخانه مرکزی بجنورد گفت: کتاب ماه نشان که به همت و تلاش دانش‌آموزان نوجوان بجنوردی تدوین و چاپ شده بود، رونمایی شد.

رضا آدمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: این مجموعه حاصل برگزاری چندین ماه کارگاه‌های آموزشی اصول نویسندگی، با تدریس رسول فخر قاسمی دبیر محافل ادبی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی، و آموزش تخصصی حوزه آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خراسان شمالی در محل کتابخانه مرکزی بجنورد است.
 
 وی تصریح کرد: کتاب ارزشمند «ماه نشان» حاصل همکاری صمیمانه و خالصانه محفل ادبی بهار اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، اداره کل استاندارد خراسان شمالی، کانون‌های فرهنگی تربیتی ریحانه و باهنر آموزش و پرورش بجنورد، انتشارات زبان علم و کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز بجنورد تدوین شده است.
 
آدمیان خاطر نشان کرد: این کتاب به منظور ایجاد فرهنگ سازی در حوزه استاندارد در بین خانواده‌ها و عموم جامعه جمع‌آوری شده است.
 
وی در پایان افزود: این کتاب حاصل نشست‌ها و تک تک کارگاه‌های آموزشی بوده است که دانش‌آموزان در آن شرکت و و نتایج بدست آمده از این کارگاه‌ها و نشست‌ها در نهایت بعد از بررسی‌های لازم و جامع تبدیل به کتاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها