سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
چهارمین شماره نشریه «فصل رویش» منتشر شد

چهارمین شماره نشریه «فصل رویش» با موضوع «نوجوانی، هزارتوی کتابخوانی» منتشر شد. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، منیژه پدرامی، صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول نشریه «فصل رویش» با اعلام این خبر گفت: موضوع شماره جدید این مجله، «هزارتوی کتابخوانی» است که با یاری گروهی از نویسندگان به مسئله مهم کتاب و کتابخوانی پرداخته است. 

پدرامی با اشاره به انتشار نشریه «فصل رویش» از سال ١۴٠٠ تا کنون، افزود: این مجله که برای و درباره نوجوانان است، در سه بخش دیروز، امروز و فردا در قالب این پرسش‌ که اگر به دوران نوجوانی بازگردید، چه می‌کنید، از طریق پرداختن به نوجوانیِ دیروز، نقبی به نوجوانیِ امروز می‌زند. 

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران این شماره نشریه، مرتضی مجدفر، مریم امینی و آتلیه فصل رویش بوده‌اند و مطالبی از گروه نویسندگانی چون جواد محقق، پروین علی‌پور، حبیب فرشباف، ابراهیم اصلانی، یحیی منصورموید، عبدالصالح پاک، یاشار هدایی، شهرزاد نوری‌صفا، نیلوفر مالک، سمیرا آزادنام، فرهاد شفیع‌پورمطلق، هانیه تجریشی، ملیکا افضل، نگین دشتستانی، زهره مسکنی، مرضیه حق‌پرستی، موناسادات خضرایی، زهرا عامری، مریم صفدری، فریبا دلیری، مریم مجازی، و اصغر ندیری در آن منتشر شده است. 

پدرامی با اشاره به اینکه موضوع شماره صفر مجله «فصل رویش»، «نوجوانی، از دیروز تا امروز» بود، اضافه کرد: «نوجوانی، سفر تابستانی» و «رویاها و جاه‌طلبی‌ها» موضوعات دیگری بودند که در شماره‌های پیشین این نشریه به آن پرداخته شده است. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به نشریه «فصل رویش» از طریق روابط عمومی این مجله با شماره ۰۹۳۷۰۱۵۴۳۹۰ اقدام یا شماره‌های مختلف آن را از کتاب‌فروشی‌های گویا و پنجره و سایت‌های فیدیبو و طاقچه تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها