سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
وجود 30 هزار جلد کتاب در کتابخانه حسینیه اعظم زنجان

زنجان- رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از وجود 30 هزار جلد کتاب در کتابخانه حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در قالب طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان و همچنین انجام فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه این مکان آغاز به کار کرده است.

وی اضافه کرد: کتابخانه حسینیه اعظم زنجان در قالب بخش کودک، بخش امام حسین شناسی، کافی نت، بخش سمعی و بصری بخش ویژه محققین و پژوهشگران آزاد، بخش نشریات و بخش دفاع مقدس فعالیت دارد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 30 هزار کتاب در کتابخانه حسینیه اعظم زنجان وجود دارد، افزود: فلسفه و روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علوم خالص، علوم کاربردی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و کتب مذهبی تخصصی از جمله کتاب‌های موجود در کتابخانه حسینیه اعظم زنجان است.

وی همچنین از فعالیت بخش امام حسین شناسی با 6 هزار جلد کتاب خبر داد و گفت: این بخش به مرجعی برای طلاب و روحانیون تبدیل شده است و امید می‌رود تا طالبان علوم دینی و اسلامی بتوانند از این منابع برای پیشبرد مباحث دینی و معارف اسلامی بهره‌مند شوند.

فیروزفر با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف سال عضویت در کتابخانه حسینیه اعظم زنجان به صورت رایگان انجام می‌شود، افزود: به مناسبت این ایام نیز عضویت رایگان انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها