سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
اقتباسی از کتاب «مغازه خودکشی»

هم‌زمان با آغاز فروش بلیت نمایش «ساپو» از پوستر این اثر نمایشی رونمایی شد. این نمایش به قلم امین سعدی براساس رمان «مغازه خودکشی» ژان تولی نوشته شده و به کارگردانی امین سعدی به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) هم‌زمان با آغاز فروش بلیت نمایش «ساپو» از پوستر این اثر نمایشی رونمایی شد. این نمایش به قلم امین سعدی براساس رمان «مغازه خودکشی» ژان تولی نوشته شده و به کارگردانی امین سعدی به صحنه می‌رود.

در خلاصه «ساپو»‌ آمده:
«یک نویسنده مدتی است نمی‌تواند از یکی از شخصیت‌های کتابش فاصله بگیرد. کم‌کم این تصویر به ذهنش خطور می‌کند که تنها بازماندهٔ بشر است و...»

علیرضا حسین‌پور، مهسا اللهیاری، آرزو حیدری، یاسمن افزوند، نادیا آئین و ماهک احمدی‌پناه اسامی بازیگران این نمایش به‌ترتیب حروف الفبا هستند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان از داود نامور (مجری طرح)، بهزاد بختیاری (آهنگساز)، فرشاد نصیری (طراح نور)، امین سعدی (طراح صحنه)، نیلوفر مرسل‌وند (طراح گریم)، کیانا طالبی (طراح لباس)، مریم رحمانی (عکاس)، مهدی منوری و محمود صادقی (ساخت دکور) نام برد.

نمایش «ساپو» برای تماشاگران زیر ۱۴ سال مناسب نیست. این نمایش از ۱۶ تا ۲۶مردادماه ساعت ۲۰:۱۵ روی صحنه سالن سایه تئاترشهر اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها