یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
پویش کتابخوانی «قهرمانان کربلا» برای ارتقای فعالیت‌های دینی و معنوی

شبکه شاد به مناسبت فرارسیدن ایام محرم پویش «قهرمانان کربلا» را با هدف ارتقای ظرفیت‌های دینی و معنوی نوجوانان و جوانان برگزار می‌کند.

حسن قاسم‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به برگزاری پویش «قهرمانان کربلا» در شبکه «شاد» عنوان کرد: این پویش با هدف ارتقای ظرفیت‌های دینی و معنوی نوجوانان و جوانان همچنین همه دانش‌آموزان در ماه محرم و فصل تابستان اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: «قهرمانان کربلا» متشکل از هفت کتاب صوتی است که به قلم منصوره مصطفی‌زاده نوشته شده و با صدای محمدحسین پویان‌فرد خوانده شده است و هر کتاب به یکی از قهرمانان کربلا اختصاص دارد.
 
قاسم‌زاده با بیان اینکه قهرمان اصلی امام حسین‌(ع)، است، عنوان کرد: شخصیت‌های دیگر این کتاب‌ها افراد بزرگی چون حر، ام‌البنین‌(ع)، حضرت زینب‌(س)، حبیب، زهیر و مسلم‌ابن عقیل هستند، متن این کتاب‌ها روان است و تلاش شده که بچه‌ها با مطالعه هر کتاب با شخصیت‌های این بزرگواران بیشتر و بهتر آشنا شوند.
 
وی ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند در این پویش شرکت کرده و با گوش دادن به این کتاب‌ها و پاسخ به سوالاتی که از همین کتاب‌ها طراحی شده، از جوایزی مثل گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند و .. که برای آن پیش‌بینی شده است، بهره‌مند شوند.
 
قاسم‌زاده با بیان اینکه این پویش به مدت 10 روز ادامه دارد، توضیح داد: علاقمندان باید ده شب به این سوالات پاسخ بدهند و هر کس نخستین بار به سوالات پاسخ دهد، شانس بیشتری برای برنده شدن دارد. حدود ۸ میلیون کاربر یکتای فعال در شبکه شاد عضویت دارند و معتقدیم که این بستر، می‌تواند بستر مناسبی برای ارائه کتاب‌های مختلف و تعامل با دانش‌آموزان باشد تا به سراغ مطالعه و کتابخوانی بروند‌.

به گزارش ایبنا؛ کاربران با مراجعه به پلتفرم شاد و انتخاب «شش گوشه» از بخش «تابستان من» می‌توانند در پویش‌ها و رویدادهای متنوع شرکت کرده و حضوری فعال در عزاداری‌های سید و سالار شهیدان داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها