شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
کتاب «چهل روز عاشقانه» بازنشر شد

کتاب «چهل روز عاشقانه» به نویسندگی محمدرضا سنگری همزمان با روزهای عزاداری سالار شهیدان امام حسین(ع) از سوی کانون پرورش فکری بازنشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب با طراحی جلد نیلوفر میرمحمدی درباره وقایع و رویدادهای پس از شهادت امام حسین(ع) و یارانش تا اربعین است.

محمدرضا سنگری در کتاب «چهل روز عاشقانه» ضمن بیان مصایب واردشده بر اهل بیت(ع) طی این چهل روز، زبان حال هر یک از بازماندگان نهضت عاشورا را بیان کرده است.

عاشورا روز بخشش میراث همه انبیا به امام حسین(ع) و اربعین روز بخشیدن این میراث از طرف امام حسین(ع) به تاریخ است. نویسنده با برگرفتن شعله‌هایی از نور و حقیقت در این واقعه، مخاطب را با آنچه در این چهل روز گذشته آشنا می‌کند.

این کتاب سال ۸۱ برای اولین‌بار از سوی انتشارات کانون پرورش فکری برای نوجوانان بالای ۱۵ سال منتشر و همزمان با محرم ۱۴۰۲ بازنشر شد.

«چهل روز عاشقانه» با شمارگان دو هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شد تا شمارگان آن در شانزدهمین مرحله چاپ به ۵۹ هزار و ۵۰۰ نسخه برسد.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب ۱۴۴ صفحه‌ای را به بهای ۸۵ هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

پیشتر کتاب «چهل روز عاشقانه» به زبان بریل نیز برای نابینان از سوی کانون پرورش فکری منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها