دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
27 هزار و 257 نفر در جشنواره رضوی خوزستان مشارکت کردند

خوزستان- مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان میزان مشارکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را 27 هزار و 257 نفر بیان کرد.

عباس حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز ، با بیان اینکه در چهار سال گذشته، منابع مرتبط با سيره يكي از معصومين عليهم‌السلام با عنوان بخش ویژه به کتاب‌های جشنواره افزوده شده است، اظهار کرد: در دوازدهمین دوره، این بخش به امام حسن عسکری (ع) به عنوان بخش ويژه  اختصاص یافت و بخش‌های دیگر جشنواره در چهار گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.
 
حسین زاده با تأکید بر اینکه امسال تعداد شرکت کنندگان از رشد خوبی برخوردار بوده است، گفت: در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را 27 هزار و 257  مشارکت کردند.

وی اضافه کرد: بیشترین تعداد شرکت کننده در بخش چهارگزینه‌ای با تعداد 19 هزار 675 نفر است که پس از این بخش در بخش نقاشی با 4 هزار و 82 نفر و بخش پویش 2 هزار و 997 نفر از دیگر بخش‌های قابل توجه این جشنواره است.

حسین زاده با اشاره به قالب‌های دوازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی عنوان کرد: این جشنواره شامل پویش‌های کتابخوانی: قصه‏‌گویی، معرفی کتاب، خوانش بخش‏‌هایی از کتاب،چهار‌گزينه‌ای،هنرهای تجسمی  (نقاشی، طراحي، کلاژ، خطاطی و خوشنویسی) دست سازه: کاغذ برش خورده، کتاب سازی، روزنامه دیواری (گروهي)داستان و شعر: نوشتن داستانک و سرودن شعر،هنرهای دیجیتال: تولید قالب‌‏های دیجیتال مانند: پادکست، کلیپ، استاپ موشن، پویانمایی، موشن‏ گرافیک، نقاشی دیجیتال و... (گروهي)است.
 
وی یادآور شد: این جشنواره در بخش‌های فردی يا گروهي و  خانوادگی، به دو شیوه مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها