شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
نشست مطالعاتی «داستان غدیر» در دورود برگزار شد

لرستان- نشست مطالعاتی «داستان غدیر» در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دورود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، به‌مناسبت عید غدیر خم و به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دورود با محوریت بررسی و خوانش کتاب «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» از آثار زهرا موسوی، برگزار شد.

رضا مختارپور، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دورود در این نشست، عید غدیر خم را فرصتی با ارزش برای آشنایی هرچه بیشتر با ابعاد شخصیتی امام علی(ع) دانست و گفت:  تجربه نشان داده است که با بهره‌گیری از ابزارهای مناسبی همچون کتاب خوب می‌توان ضمن ترویج فرهنگ کتابخوانی، نسل جدید را با مفاهیم ناب اسلامی آشنا کرد.

مختارپور انتخاب کتاب «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» برای این نشست را در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مناسب دانست و عنوان کرد: در این کتاب، نویسنده تلاش کرده در قالب داستانی تخیلی، یکی از بنیادی‌ترین مفاهیم شیعه را با زبانی ساده و بعضاً طنزآلود برای کودکان روایت کند که در کار خود موفق بوده است.

وی اضافه کرد: این کتاب داستانی جذاب است که درون‌مایه دینی دارد و کودکان را هم با تاریخ اسلام آشنا می‌کند و هم کمک می‌کند تا خلاقیت‌شان تقویت شود و روایتی از واقعه‌ عظیم غدیر را هم برای آنها روایت می‌کند.

به گزارش ایبنا،  پس از بررسی و خوانش کتاب «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» از سوی طاهره اسکندری، از نویسندگان و فعالان فرهنگی دورود، به کتابخوانان برتر نشست به رسم یادبود هدایایی اعطا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها