یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
اهدای کتاب از سوی کتابخانه فاطمی به هنرستان امام رضا(ع) قم

قم- مدیر کتابخانه فاطمی قم از اهدای 518 عنوان کتاب به هنرستان امام رضا(ع) قم خبر داد.

محمد عباسی یزدی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با ارائه گزارشی از کتب اهدا شده به کتابخانه هنرستان امام رضا(ع) استان قم، گفت: کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) 518 عنوان کتاب در 595 مجلد به کتابخانه هنرستان امام رضا(ع) در شهر مقدس قم اهدا کرد.
 
وی تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های گسترده و جاری کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در راستای ارتقای منابع کتابخانه‌ها اهدای کتاب به کتابخانه‌های دیگر است.
 
عباسی یزدی افزود: از این رو در پی درخواست هنرستان امام رضا(ع) از کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) جهت دریافت کتب اهدایی پس از ارسال فرم مربوطه و کسب اطلاعات لازم از این کتابخانه (که دارای یک سالن مطالعه و 290 عضو پسر است) و با توجه به نیاز این کتابخانه به کتب مذهبی، داستانی(رمان)، علمی، ادبی، خاطرات دفاع مقدس، تاریخی، دستاوردهای انقلاب و... نسبت به انتخاب، جداسازی و لیست نمودن کتب و ممهور شدن به مهر اهدایی کتابخانه اقدام شد.
 
مدیرکتابخانه فاطمی به برخی از این عناوین اشاره کرد و گفت: مهاجران ملکوت، کلیله و دمنه، معارف قرآن، خدا همین نزدیکی‌هاست، مجموعه داستان‌های عرفانی، فرهنگ سخنان امام حسین(ع)، اندیشه‌های تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری، علل گرایش به مادی‌گری، عرفان حافظ، شراب طهور، شرف الدین، قاموس قرآن، آموزش ترجمه مفاهیم قرآن کریم، چهل داستان از عظمت قرآن کریم، قیام جاودانه (سخنی چند پیرامون عاشورا و آفاق آن)، مثنوی معنوی جلد اول (دفتر اول و دوم)، جمال آفتاب شرحی بر دیوان حافظ از جمله مواردی اهدا شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها