دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
بیش از 2 هزار جلد کتاب در میان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع و اهدا شد

ایلام- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: به مناسب سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) بیش از 2هزار جلد کتاب در میان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع و اهدا شد.

منصور محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت امام (ره) گفت: به مناسبت ارتحال جانگداز امام (ره) بیش از 2 هزار جلد کتاب در میان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع و اهدا شد.
 
وی ادامه داد: ادارات و نمایندگی‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان به‌ عنوان مراجع توسعه امورفرهنگی، هنری و رسانه‌ای نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ایفا می‌کنند تا در سالروز ایام ارتحال حضرت امام(ره) همچنان در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی پویا باشند.
 
وی با اشاره به محتوای کتاب‌های اهدایی ادامه‌داد: این کتاب‌ها موضوعاتی همچون مذهبی، داستان و رمان، ادبیات، دفاع‌مقدس و تاریخ شفاهی‌جنگ، زبان و ادبیات بومی را شامل می‌شوند که برای اهدا در میان مخاطبان به این ادارات ارسال شده است.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه‌داد: آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با اندیشه‌ها و افکار حضرت امام خمینی(ره)، ارتقای سطح آگاهی و بینش جامعه و ترویج فرهنگ مطالعه مفید از اهداف این برنامه فرهنگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها