جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
جامع‌ترین کتاب تئاتر خیابانی در انتشارات نودا منتشر شد

 انتشارات نودا با ۵ عنوان کتاب جدید هنری به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ آمد که شامل دو نمایشنامه و سه کتاب تئوری تئاتر است.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات نودا با ۵ عنوان کتاب جدید هنری به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ آمد که شامل دو نمایشنامه و سه کتاب تئوری تئاتر است.

نمایشنامه کمدی-دارک «جوجه تیغی» از آلن مابانکو که پیش‌تر بهرام افشاری در تئاتر شهر به اجرای اقتباسی از آن پرداخته بود با ترجمه حمیده حربی چاپ شد.

نمایشنامه‌ای مفهومی-مذهبی از جورج لبوویچ که «هللویاه» نام دارد نیز توسط این انتشارات چاپ شد که به مهسا محجوب‌لاله آن را به فارسی برگردانده است.

کتاب «حرکت‌شناسی مدرن» از مجموعه درس‌های بازیگری، چاپ شد. این کتاب که بر اساس سبک نمایش خوزه لمون و زیر نظر محسن گودرزی تدوین شده، نوشته دنیل دی. لوئیس است و مترجم آن نیلوفر حقی است.

کتابی دیگر از مجموعه درس‌های بازیگری با نام «ارتباط بداهه» به‌اهتمام محسن گودرزی و قلم توماس کالتنبرنر منتشر شده که مترجمان این اثر نیلوفر حقی و مرجان اسدی هستند.

کتاب «تئاتر در خیابان» جامع‌ترین و کامل‌ترین کتاب در زمینه تئاتر خیابانی است که سمیه مهری آن را با مقدمه‌ای از شهرام کرمی نگاشته است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» تا ۳۰اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و هم‌زمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها