جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
در جست‌و‌جوی روایت‌های میان‌رشته‌ای

«مبانی و مرزهای حکمرانی مشورتی»، «چالش‌های فن سالاری برای دموکراسی»، «شب پرولترها»، «سهم اقتصاددانان آمریکایی در تفکر اقتصادی مدرن» و «سیاستگذاری‌های نهادهای اجتماعی در ایران؛ مولفه‌ها و نهادهای اصلی» از جمله عناوین تازه منتشر شده و پرفروش نشر شیرازه کتاب ما در نمایشگاه سی و چهارم کتاب است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «شیرازه کتاب ما» از جمله ناشران تخصصی در علوم انسانی است که با عناوین جدید در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است.

مسئول غرفه این نشر درباره تازه‌های نشر شیرازه و آثار پرفروش آن در این دوره از نمایشگاه به ایبنا می‌گوید: ما به شکل کلی در حوزه‌های مختلف علوم انسانی اعم از تاریخ، علوم اجتماعی، اقتصاد و سیاست آثاری را منتشر می‌کنیم هر چند بسیاری از این کتاب‌ها چند حوزه را هم در برمی‌گیرند.

او افزود: کتاب‌هایی چون «مبانی و مرزهای حکمرانی مشورتی» به قلم جان. اس. درایزک با ترجمه وحید موسوی داور در گروه مفاهیم علوم اجتماعی، «چالش‌های فن سالاری برای دموکراسی» نوشته اری برتسو و دنیل کارامانی با ترجمه محمدرضا فدایی در گروه فلسفه و اقتصاد سیاسی، «شب پرولترها» به قلم ژاک رانسیر با ترجمه آرام قریب در گروه فلسفه و اقتصاد سیاسی، «سهم اقتصاددانان آمریکایی در تفکر اقتصادی مدرن» به قلم آلن گروچی در گروه فلسفه و اقتصاد سیاسی و «سیاست‌گذاری‌های نهادهای اجتماعی در ایران؛ مولفه‌ها و نهادهای اصلی» به کوشش پویا علاالدینی در گروه فلسفه و اقتصاد سیاسی از جمله آثار منتشر شده ما هستند که مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفته‌اند. چرا که به علت تخصصی بودن نشر ما عموما کتاب‌های چاپ جدید همان عناوین پرفروش را شامل می‌شوند.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها