پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
عرضه «یوگای پیشرفته مغز» در نمایشگاه کتاب

کتاب «یوگای پیشرفته مغز» نوشته چوآ کوک سویی با پیش‌درآمدی از دکتر گلن مندوزا و مقدمه‌ای از دکتر اریک رابینز به سی‌‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کوک‌سویی در آغاز کتاب اینطور می‌نویسد: «تنها از طریق تحصیل و افزایش هوشمندی عموم است که ما می‌توانیم به صلح جهانی دست پیدا کنیم.»

کتاب «یوگای پیشرفته مغز» مشتمل بر 4 فصل است. فصل اول با عنوان «راز، درون گوش نهفته است» به حقایقی درباره گوش می‌پردازد و به مقایسه شکل ظاهری گوش و جنین اشاره می‌کند. دکتر پل نوگیر نورولوژیست کشف می‌کند که گوش‌های ما متناظر کل بدن هستند. گوش‌ها متناظر یک جنین معکوس درون رحم هستند. نرمه گوش متناسب با سر است.

فصل دوم با عنوان «سوپر برین یوگا» به مراکز انرژی در بدن اشاره می‌کند. هنگامی که انرژی‌ها از مراکز انرژی پایین‌تر به سمت مراکز انرژی بالاتر حرکت می‌کنند به اشکال دیگری از انرژی که فرکانس بسیار بالاتری دارند تبدیل می‌شوند. هنگامی که انرژی از مرکز انرژی ریشه و مرکز انرژی جنسی به سوی مرکز انرژی قلب بالا می‌رود به صلح، عشق و شفقت تبدیل می‌شود.

فصل سوم مطالب بیشتری درباره یازده مرکز انرژی است که از مرکز انرژی تاج شروع می‌کند و پس از توضیح دادن مرکز انرژی پیشانی و آجنا به گلو، قلب، طحال، شبکه خورشیدی، ناف، منگ مین و مرکز انرژی جنسی اشاره می‌کند. 

کتاب در فصل چهارم نیز به شهادت‌ها می‌پردازد. نظریات مهمی که افرادی همچون سودیر گوپتا عنوان کرده‌اند. همچنین شهادتی از اولیویا کهل نیز مطرح می‌شود. او یک درمانگر انرژی است که تجربه واقعی پسرش را بازگو می‌کند. 

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها