چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
پاتوق کتاب اراک در سامانه فروش اینترنتی نمایشگاه کتاب حضور دارد/ فرصتی برای معرفی کتابفروشی‌ها

مدیر پاتوق کتاب اراک گفت: سامانه فروش اینترنتی «نمایشگاه کتاب تهران» محلی برای معرفی کتابفروشی‌ها است.

بهزاد دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در اراک بیان کرد: سال‌های گذشته «نمایشگاه کتاب تهران» فقط میدانی برای عرضه کتاب توسط ناشران بود و مخاطبان را از سراسر کشور برای دیدن و یافتن کتاب‌های روز و مورد نیاز و علاقه به سمت خود می کشاند و امتیاز بزرگی برای ناشران بود خوشبختانه امسال با فراهم شدن امکان فروش کتاب از طریق سامانه فروش اینترنتی «نمایشگاه کتاب تهران» برای کتابفروشان نیز این امکان بوجود آمد که علاوه بر معرفی کتابفروشی خود بتوانتد در کنار ناشران به عرضه و فروش کتاب اقدام کنند.

وی افزود: امکان فروش اینترنتی کتاب از طریق سامانه فروش کتاب در نمایشگاه کتاب 1402 فرصتی برای ما است تا شناخته شویم و افرادی که به این سامانه وارد می شوند با کتابفروشی ما آشناشوند و ما کتاب‌های خود را در این سامانه اینترنتی با تخفیفات در نظر گرفته شده نمایشگاه عرضه کنیم و امسال برای فروش اینترنتی کتاب در «نمایشگاه کتاب 1402» درخواست داده‌ایم.

دارابی افزود: هرسال در ایام نمایشگاه کتاب تهران به دلیل هم جواری شهر اراک با تهران و حضور علاقمندان از اراک در نمایشگاه کتاب تهران فروش کتاب ما کم می شد که امسال برای اولین بار است همزمان با حضور ناشران کتابفروشان نیز از این امکان بهره مند می‌شوند.

دارابی در خصوص تجربه فروش اینترنتی از طریق سامانه اینترنتی گفت: کتابفروشی پاتوق کتاب اراک در 8 دوره فروش فصلی کتاب حضور داشته واین کتابفروشی همواره جز 10 کتابفروشان اول در فروش کتاب بوده است.

وی افزود: تخفیفات فروش کتاب در نمایشگاه کتاب تهران روی کد ملی دانشجویان و طلاب اعمال می شود و افراد عادی هم از تخفیف 10 درصد بهره مند می شوند.

مدیر پاتوق کتاب اراک گفت: کتابفروشی ما در موضوعات مختلف کتاب برای ارائه دارد و بیشترین تمرکز پاتوق کتاب اراک بر ارائه آثار ناشرین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و در حوزه های اخلاق، دین، شهدا، علوم اسلامی و کودک و نوجوان کتاب داریم و به دلیل بن مایه مذهبی مردم اراک تاکنون استقبال مردمی و فروش خوبی داشته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها