دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
ارائه خدمت برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران جزو رسالت‌های شهرداری است

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در نشست با خبرنگاران، درباره برنامه شهرداری به‌مناسبت سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: هر خدمتی که از عهده شهرداری تهران برآید دریغ نمی‌کنیم؛ این خدمات جزو رسالت‌های اصلی مجموعه شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، نشست خبری، علیرضا زاکانی، شهردار تهران دو‌شنبه(11 اردیبهشت‌‌ماه) در سالن آمفی تئاتر باغ هنر اراضی عباس‌آباد برگزار شد. 

زاکانی، در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره برنامه‌های شهرداری تهران برای برگزاری سی‌وچهامین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران در ابتدا قرار بود در شهر آفتاب برگزار شود؛ در جمع‌بندی نهایی، قرار شد امسال هم همانند سال‌های گذشته این رویداد در مجموعه مصلی برگزار شود.

وی افزود: هر خدمتی که از عهده شهرداری تهران برآید دریغ نمی‌کنیم؛ این خدمات جزو رسالت‌های اصلی مجموعه شهرداری است؛ مانند خدماتی که در نمایشگاه‌های قرآن و سایر رویدادهای فرهنگی که در شهر برگزار می‌شود، ارائه می‌کنیم.

شهردار تهران درباره فعالیت‌های فرهنگی مجموعه شهرداری تهران در 20 ماه اخیر، عنوان کرد: مسیری را طی کرده‌ایم که بتوانیم با یک توان‌افزایی بالا، هم در حوزه فرهنگ و هم در حوزه اجتماعی از طریق یک کار مشارکتی در عرصه‌های مختلف فرهنگی ظاهر شویم. سلسله فعالیت‌هایی در حوزه‌های فرهنگی و هنری به خصوص در حوزه سینماها، کتابخانه‌ها، فرهنگسراها، باغ کتاب و... داشتیم که برخی از آن‌ها در حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی بود و ظرفیت‌های بسیار خوبی فعال شد.

زاکانی ادامه داد: اتفاقات بزرگی در سطح تهران افتاد و همایش‌ها و حضور میلیونی مردم تهران را در چند نوبت داشتیم؛ همچنین جشنواره اقوام و مجموعه اتفاقاتی در شهر شکل گرفت که برای آن برنامه‌ریزی جدی انجام شده و مقدمات آن را در سال گذشته آغاز کرده‌ایم. امیدواریم از طریق 52 جشنواره آرمان که در شهر تهران اتفاق می‌افتد و چهار رویداد از آن برگزار شد، بتوانیم تنوع فعالیت‌های فرهنگی را در شهر تهران در ذائقه‌های مختلف داشته باشیم و به لطف خدا، بتوانیم شهر تهران را با یک طراوت فرهنگی بهتر ببینیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها