دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
500 عنوان کتاب در کنگره‌های شهدای کشور منتشر می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در یادواره‌های شهدایی که امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد، بالغ بر 500 عنوان کتاب با موضوع زندگی شهدا منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، سردار عبدالرضا آزادی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان همزمان، بیان کرد: رونمایی از کتاب با موضوع سیره و زندگی شهدا در زمره برنامه‌های ستاد حفظ آثار دفاع مقدس در سال جاری است.

وی با بیان اینکه ۱۰ کنگره در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود که برای آنها برنامه‌های متنوع فرهنگی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها رونمایی از کتاب خواهد بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه بالغ بر 500 عنوان کتاب در این 10 کنگره رونمایی می‌شود، گفت: این کتاب‌ها با موضوع سیره و زندگی‌نامه شهدا خاطرات دفاع مقدس، عملیات، نقش‌آفرینی رزمندگان استان‌های مختلف در عملیات دفاع مقدس و ... خواهد بود.

آزادی، نگه داشتن نام و یاد شهدا را یکی از اهداف انتشار این کتاب‌ها دانست و تاکید کرد: تلاش داریم تا بتوانیم در مصاحبه با نزدیکان و هم‌رزمان شهدا، کتاب‌هایی با موضوعات نقش آفرینی شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس، منتشر سازیم.

وی انتقال پیام شهدا در قالب‌های هنری را یکی از اولویت‌های ستاد حفظ آثار دفاع مقدس کشور دانست.

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کشور همچنین گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس نیز به زودی در کشور برگزار می‌شود تا بتوانیم از جدیدترین آثار ادبیات پایداری و دفاع مقدس رونمایی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها