جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
میری با کتاب «سوسیوکاوی (نظریه‌ای درباب رهایی و رنج)» به نمایشگاه رسید

سید جواد میری استاد تمام جامعه شناسی و مطالعات ادیان در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با کتاب «سوسیوکاوی (نظریه‌ای درباب رهایی و رنج)» حضور دارد.

سید جواد میری استاد تمام جامعه شناسی و مطالعات ادیان در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: انتشارات «نقد فرهنگ» امسال مجموعه کتاب‌های مهمی از منظر فرهنگی، اجتماعی- سیاسی و انتقادی چاپ کرده و نگاهی کلی به جامعه ایرانی و روابط  و حوادث بین‌الملل دارد که می‌تواند برای مخاطبان مفید باشد.
 
او  درباره کتاب خود که در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شده گفت: کتاب «سوسیوکاوی (نظریه‌ای درباب رهایی و رنج)» به قلم من از سوی انتشارات نقد فرهنگ روانه بازار نشر شده است. در این کتاب نگاه مؤلف یک نگاه میان رشته‌ای است و به این موضوع پرداخته که نه نگاه صرف روانشناسی و نه نگاه صرف جامعه شناسی، مشکل بشر امروز را نمی‌تواند حل کند. تلفیق هم به این معنا نیست که بیاییم جامعه شناسی و روانشناسی را مثل «روانشناسی اجتماعی» باهم ترکیب کنیم.

او گفت: باید گسترده‌تر و با نگاه به ابعاد گوناگون علوم به‌ویژه علوم شناختی و از علوم مختلف مثل هنر، فرهنگ، فلسفه و ... برای احیای انسان امروز که آسیب دیده و در رنج است کمک بگیریم.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها