چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
حضور هیئت تجاری امارات و ترکیه در نمایشگاه کاغذ و مقوا

رئیس ششمين نمايشگاه تخصصى بين‌المللى كاغذ و مقوا از حضور هیئت‌های تجاری امارات و ترکیه در این رویداد خبر داد و تأکید کرد که از نمایش توانمندی‌ مجموعه‌های دانش‌بنیان برای نمایش قدرت صنعت به خارج از کشور حمایت می‌کنیم.

رضا امیدی، رئیس ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با بیان اینکه پیرو اطلاع‌رسانی‌های مختلف، جانمایی نمایشگاه از اواخر سال گذشته آغاز و طی دو مرحله این جانمایی‌ها انجام شده است، گفت: نمایشگاه امسال در دو سالن 38B و 38A برگزار خواهد شد که یکی از سالن‌ها تکمیل شده و سالن دوم با توجه به تقاضای شرکت‌های مختلف در حال تکمیل است.
 
وی با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه نسبت به دوره‌های پیشین خوب بوده است، افزود: طبق جلساتی که در شورای سیاستگذاری نمایشگاه برگزار کردیم، تلاش داریم که نظرات مدیران تشکل‌های صنفی، پیشکسوتان و فعالان صنفی را نیز در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر داشته باشیم، زیرا معتقدیم که حضور و حمایت تشکل‌های صنفی ضروری است.
 
امیدی ادامه داد: حمایت تشکل‌های صنفی از برگزاری نمایشگاه تأثیر مستقیمی بر صنف و اعضا دارد، در تلاشیم که مشارکت حداکثری صنف را داشته باشیم و در این زمینه افراد پیشنهادات و نظرات خود را بیان کنند تا نمایشگاه را با تمام قوا برگزار کنیم، زیرا هدف این است که فعالان این حوزه بهره‌های لازم را از برگزاری این رویداد ببرند.
 
وی با اشاره به حضور طیف‌های مختلف حوزه کاغذ و سلولزی در این نمایشگاه، گفت: حضور شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی همچنین مجموعه‌های نوآور و دانش‌بنیان و نمایش توانمندی‌های آن‌ها به صنف و مشتریان ضروری است و از این مجموعه‌ها برای نمایش قدرت صنعت به خارج از کشور حمایت می‌کنیم.
 
امیدی تأکید کرد: امسال شاهد حضور مجموعه‌های گسترده و قوی‌ از فعالان بخش کاغذ و مقوا و سلولزی در نمایشگاه هستیم، همچنین کشورهای خارجی نیز از امارات و ترکیه نیز در قالب هیئت تجاری در نمایشگاه حضور دارند و شرکت‌های ایرانی می‌توانند در زمینه تأمین مواد اولیه یا صادرات محصول خود از این فرصت به خوبی استفاده کنند.
 
وی همچنین با بیان اینکه تمیهدات لازم برای ارتباط با نمایندگان هیئت‌های تجاری در نمایشگاه فراهم شده است، گفت: در صورتی که مجموعه‌های مختلف به دنبال توسعه روابط کاری خود، خارج از مرزهای ایران باشند می‌توانند در ارتباط با ستاد اجرایی نمایشگاه، برای تبادل و رایزنی با این مجموعه‌ها استفاده کرده و از این فرصت مبادلات اقتصادی بهره‌مند شوند.
 
امیدی بر لزوم بستر‌سازی مناسب برای شرکت‌کنندگان نمایشگاه تأکید کرد و یادآور شد: اگرچه برگزاری نمایشگاه یک رویکرد و فرایند تجاری است اما از اهداف چنین رویدادهای تخصصی این است که ارتباطات صنف را توسعه دهند تا شرکت‌ها از مزایای حضور در نمایشگاه به خوبی بهره‌مند شوند.
 
وی با طرح این موضوع که امیدواریم نمایشگاه در تقویم جهانی فعالان حوزه کاغذ قرار گیرد، افزود: یکی دیگر از اقدامات ما این است که امسال مصرف‌کنندگان محصولات سلولزی را به عنوان بازدیدکننده به نمایشگاه دعوت کنیم تا تصویر خوب و مطلوبی از این صنعت به نمایش بگذاریم که البته با همکاری صنف و تشکل‌های حوزه نشر این کار محقق خواهد شد.
 
به گزارش ایبنا؛ ششمين نمايشگاه تخصصى بين‌المللى كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌هاى سلولزى و ماشين‌آلات مربوطه یکم تا چهارم مرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها