سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
ساختار اساسنامه انجمن ناشران دانشگاهی اصلاح می‌شود

اساسنامه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی به‌روزرسانی می‌شود، این اقدام با توجه به تغییرات فناوری‌‌های روز در حوزه نشر انجام خواهد شد.

کاظم آرمان‌پور، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تنظیم اساسنامه انجمن از سال 1383، عنوان کرد: این اساسنامه حدود پنج سال پیش به‌روز شده بود اما ضروری بود که به دلیل فناوری‌های روز و تغییرات حوزه تکنولوژیک حوزه نشر این اساسنامه اصلاح و به‌روزرسانی دوباره شود.
 
وی افزود: به دنبال مصوبه هیئت مدیره از بابت ضرورت اصلاح و به‌روز‌رسانی اساسنامه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، شورای بازنگری اساسنامه مطابق مصوبه هیئت مدیره تشکیل شده است.
 
آرمان‌پور با اشاره به اعضای این شورا، عنوان کرد:  در این شورا محمدرضا حاتمی،‌ محمد سلگی، سید عباس حسینی‌نیک، منوچهر اشرف‌الکتابی، مسعود پایدار، علی‌اکبر طورانیان، شهداد شعبانی و اینجانب حضور دارند.
 
وی تاکید کرد: از همه اعضای انجمن دعوت ‌شده است هر گونه پیشنهاد اصلاحی را به صورت کتبی تا آخر بهمن ماه 1401 به دبیرخانه انجمن ارسال کنند.
 
آرمان‌پور با بیان اینکه اولین جلسه با حضور شورای بازنگری تشکیل شده است، گفت: قرار است هر دو هفته یکبار جلسه داشته باشیم تا موارد پیشنهادی را جمع‌آوری و در نهایت پیشنهاد اصلاحی به مجمع فوق‌العاده در تیر ماه سال 1402 درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها