یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
نقد و بررسی «نیم قرن نبرد مخفی علیه ایران» در سرای کتاب

نشست نقد و بررسی کتاب «نیم قرن تا ناکامی»، دوشنبه (۵ دی‌ماه ۱۴۰۱) در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود. این نشست به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست نقد و بررسی کتاب «نیم قرن تا ناکامی»، دوشنبه (۵ دی‌ماه ۱۴۰۱) با حضور عباس سلیمی نمین و رضا مختاری‌اصفهانی در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد شد.
 
این نشست به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv و همچنین آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی aparat.com/khaneketab/live پخش می‌شود.
 
علاقه‌مندان به حضور در نشست نقد و بررسی کتاب «نیم قرن تا ناکامی» می‌توانند ساعت ۱۴ روز دوشنبه (۵ دی‌ماه ۱۴۰۱) به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفرجنوبی، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای یک (سرای کتاب) مراجعه کنند.

انتشارات دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گامی نو در حوزه نشر و پژوهش برداشت و ترجمه کامل کتاب «نبرد مخفی علیه ایران» نوشته رونن برگمن را به همراه نقد آن با عنوان «نیم قرن تا ناکامی» در یک کتاب در ۸۵۰ صفحه به چاپ رساند.

برگمن، نویسنده صهیونیست، عمده اقدامات ضد ایرانی اشغالگران فلسطین را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در این اثر به رشته تحریر در آورده و برای توجیه‌پذیر ساختن این ضدیت‌ها اتهامات ناروایی را به ملت ایران نسبت داده است.

«هر چند اطلاع از خصومت‌هایی که از روز ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ آغاز شد برای همه علاقه‌مندان به این آب و خاک جذاب است، اما غرض‌ورزی‌ها و تلاش برای قرار دادن ایرانیان در موضع اتهام بدون پاسخ مستند قابل عرضه نبوده است.»

از این‌رو برای اولین بار در حوزه نشر کشور دو اثر در یک کتاب عرضه می‌شود (ترجمه کامل «نبرد مخفی علیه ایران» توسط دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران و نقد آن در تألیفی تحت عنوان «نیم قرن تا ناکامی» نوشته عباس سلیمی نمین).

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها