دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
سیزدهمین جشنواره صنعت چاپ لرستان برگزار می‌شود/رشد 18 درصدی تولید ورق‌های چاپی لرستان

حمید گودرزی،‌ با اعلام خبر برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان لرستان، به رشد 18 درصدی تعداد ورق‌های چاپی در استان اشاره کرد.

حمید گودرزی، کارشناس‌مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در لرستان گفت: به‌منظور تجلیل و تقدیر از کوشش‌ خستگی‌ناپذیر چاپخانه‌داران و مدیران چاپخانه‌های لرستان طبق روال هرسال، سیزدهمین جشنواره صنعت چاپ لرستان برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه در این مراسم طبق سنوات گذشته، تقدیر از چند تلاشگر و نیرو‌ی چاپخانه‌داران و مدیران نمونه تقدیر به عمل می‌آید افزود: سیزدهمین دوره صنعت چاپ لرستان از 3 مدیر نمونه چاپخانه‌دار و 25 نفر از نیرو‌های چاپخانه‌ که اپراتور ماشین‌آلات چاپ هستند تقدیر خواهد شد.

گودرزی‌ با بیان اینکه این جشنواره چهارشنبه‌(18 آبان‌ماه) با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد، افزود: کارگاه آموزشی مدیریت و بازاریابی نیز به‌زودی برای مدیران چاپخانه‌های استان برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس سیاست کاری که از دهه 80 در استان داریم، روی کمیت کار نکردیم، از 10 سال گذشته تاکنون رشد تعداد چاپخانه‌ها بیشتر از 10 چاپخانه نبوده است؛ اما از لحاظ استفاده چاپخانه‌های استان از تجهیزات  و ماشین‌آلات بروز در استان در غرب و جنوب غرب کشور نمونه هستند.

گودرزی‌ با اشاره به تجهیزات به‌روز چاپخانه‌های استان گفت: چاپخانه «یاقوت سبز» بروجرد هم‌اکنون بزرگترین UV‌زن غرب و جنوب کشور را در اختیار دارد.

کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به رشد 18 درصدی تعداد ورق‌های چاپی در استان اشاره کرد و افزود: درحال حاضر توان تولید ورق‌های چاپی استان در سال 320 ورق است. 

گودرزی‌ پیشرفت چاپ افست لرستان را از لحاظ ورق عنوان کرد و افزود: در رسته چاپ دیجیتال پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات رنگی نیز در چاپخانه‌های لرستان مورد استفاده قرار می‌گیرند و از لحاظ سیستم بسته‌بندی و صحافی نیز به رشد خوبی رسیده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها