یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
شورای سیاستگذاری صنعت چاپ رفع مشکلات فعالان این حوزه را پیگیری می‌کند

یاسر احمدوند در حاشیه بازدید از بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، گفت: در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ، مشکلات، موانع و راهکارهای مختلف توسعه صنعت چاپ را مرتفع خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درحاشیه بازدید از بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ارزیابی خود از این رویداد، گفت: آنچه به نظر می‌رسد، این رویداد با نشاط در حال برگزاری است. به کسانی که در نمایشگاه حاضر هستند و دست‌اندرکاران اجرا و برگزاری نمایشگاه، خسته نباشید می‌گویم.
 
وی افزود: امیدوارم با رفع مشکلات پیش‌ رو،  در مسیر صنعت چاپ در سال‌های آینده، رونق و نشاط بیشتری را شاهد باشیم.
 
احمدوند با بیان اینکه امیدوارم با کمک اهالی صنف چاپ و اتحادیه‌های فعال این حوزه بخش زیادی از این مشکلات مرتفع شود، گفت: با تشکیل شورای سیاستگذاری صنعت چاپ، تلاش داریم با بررسی مشکلات، به موانع و راهکارهای رفع مشکلات و توسعه صنعت چاپ کمک کنیم.
 
به گفته وی، طی این مدت، تصمیمات و بررسی‌های قابل توجهی اتخاذ شده و امیدوارم به‌زودی به راهکارهای خوبی برای رفع موانع صادرات کالاهای چاپی، رفع موانع واردات ماشین‌های چاپ، ارائه تسهیلات مالی و کاهش مقررات دست و پاگیر برسیم.

بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران تا 2 آبان از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها