چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
دعوت کودکان مهد و پیش‌دبستانی به «شهرشکوفه‌ها و قصه‌های امین»

به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبراکرم(ص) ویژه برنامه «شهرشکوفه‌ها و قصه‌های امین» برای کودکان مهد و پیش‌دبستان از 17 تا 30 مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش شهر، مرضیه ‌خسروی بروجنی، مدیرعامل موسسه آموزش شهر از اجرای این ویژه برنامه خبرداد و گفت: «شهرشکوفه‌ها و قصه‌های امین» باهدف تبیین خصوصیات اخلاقی پیامبر مهربانی به کودکان، شناخت سیره زندگی حضرت محمد(ص) کودک، جذب مشارکت شهروندان و گذراندن اوقات مشترک خانواده با انتقال مفاهیم ارزشی و دینی و نیز بازنشر هشتک #ما_عاشق_محمدیم و #خانه_های_کودک_شهر_شکوفه_ها از 17 تا 30 مهر برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این پویش ازسوی مربیان مهد و پیش دبستانی مناطق بیست و دو گانه، مراکز خاص و مشارکتی اطلاع‌رسانی و با مشارکت و همراهی والدین اجرا می شود.
­
خسروی با توضیح درباره این پویش گفت: در این پویش از والدین درخواست می‌شود چند داستان از مهربانی‌های پیامبر اکرم‌(ص) برای کودکان خود بازگو و چند قصه از سیره و سبک زندگی پیامبر(ص) برای فرزندان خود بخوانند، پس از آن با تشویق والدین، کودک داستان مورد علاقه خود را انتخاب کرده و قصه خود را برای شرکت در پویش تعریف می‌کند.

به گفته وی: ویدیوهای یک دقیقه‌ای نوگلان خانه‌های شهرشکوفه‌ها که به‌صورت افقی ضبط شده‌اند طبق شیوه‌نامه اجرایی از سوی مربیان تجمیع و از طریق واحد آموزش هر منطقه و مراکز خاص به دبیرخانه پویش ارسال می‌شود.
 
دیگر نوگلان علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند فیلم یک دقیقه‌ای این قصه‌گویی را از طریق نرم افزارهای «بله» و «روبیکا» به شماره 09024383611 ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها