چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
عرضه بیش از ۶ هزار جلد کتاب در نمایشگاه تابستانه کتاب مهاباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: در نمایشگاه کتاب تابستانه مهاباد بیش از ۶ هزار جلد کتاب در قالب ۲ هزار عنوان برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به نمایش گذاشته شده‌ است.

سیامند جوانبخت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: در  نمایشگاه کتاب تابستانه مهاباد بیش از ۶ هزار جلد کتاب شامل 2000 عنوان برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به نمایش گذاشته شده‌ است.

وی افزود: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوع‌های مختلف شامل تاریخ و ادبیات ایران، کتاب‌هایی به زبان محلی، تاریخ بومی، فلسفه، دین، هنر، روانشناسی، کودک و نوجوان، دین و رمان با ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف به دوستداران کتاب عرضه شده‌ است.

جوانبخت ادامه داد: انتشاراتی‌های مادیار، خانی، آمیار، کوردستان، مانگ، تینوو، ژیر، راژه و کردستان در این نمایشگاه تابستانه کتاب مهاباد حضور فعال دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد بیان کرد: این نمایشگاه به مدت دو هفته تا اواسط مردادماه دایر است و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۵ تا ۲۳ به این سالن مراجعه کنند.

این مسئول افزود: در سال گذشته بیش از ۳۰ نمایشگاه هنری درباره نقاشی، طراحی، مجسمه‌سازی و انواع هنرهای تجسمی از هنرمندان این شهرستان برپا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها