یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
دیدار با ناشران و گفت‌‌وگو درباره نرخ‌نامه انجمن صنفی ویراستاران

نشست دیدار با ناشران و گفت‌‌وگو درباره نرخ‌نامه انجمن صنفی ویراستاران و نقاط مثبت و منفی آن سه‌شنبه 24 خرداد برگزار خواهد شد.

مهناز مقدسی، دبیر انجمن صنفی ویراستاران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه اخیر این انجمن در حوزه نرخ‌نامه، توضیح داد: دیداری با ناشران و گفت‌‌وگو درباره نرخ‌نامه انجمن صنفی ویراستاران خواهیم داشت تا نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها را درباره این موضوع داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: از چند ناشر دعوت کرده‌ایم که در دفتر انجمن حضور بیابند و درباره نرخ‌نامه انجمن و شرح مسئولیت ویراستاران و رتبه‌بندی آنان که در سند پیوست نرخ‌نامه درج شده، گفت‌وگو کنیم.
 
مقدسی با بیان این‌که در این دیدار دیدگاه‌های ناشران را خواهیم شنید، گفت: در این زمینه قصد داریم به زودی ویراست نهایی نرخ‌نامه را منتشر کنیم و به همین دلیل توجه به نکات و نظرات ناشران نیز در این زمینه اهمیت زیادی دارد.
 
وی تاکید کرد: سه سال مساله تدوین نرخ‌نامه را با جدیت در انجمن دنبال کردیم و چندین جلسه و نشست با کارشناسان و ناشران برگزار شد تا بتوانیم معیارهایی برای رتبه‌بندی ویراستاران تعیین کرده و براساس این رتبه‌بندی مسئولیت‌های آنان را تعیین کنیم.
 
مقدسی با اشاره به رعایت نکات مختلف در این نرخ‌نامه، توضیح داد: در تعیین این نرخ‌نامه جانب ویراستار را گرفته‌ایم و هم جانب سفارش‌دهنده را بنابراین  امیدواریم از هر دو طرف، بازخورد خوبی بگیریم.
 
نشست دیدار با ناشران و گفت‌‌وگو درباره نرخ‌نامه ویراستاران و نقاط مثبت و منفی آن سه‌شنبه 24 خرداد از ساعت 16 تا 18 در دفتر انجمن صنفی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها