یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
کتاب فرهنگ سخنان حضرت فاطمه زهرا (س) منتشر شد

کتاب فرهنگ سخنان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اثر مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد دشتی به زبان اردو در کشور هندوستان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب مذکور مشتمل بر پاره‌ای از سخنان ارزشمند حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) است. مؤلف پس از فحص و بررسی در منابع مختلف شيعه و سنی، رواياتی که از دختر گرانقدر رسول خدا(سلام الله علیها) به دست ما رسيده را در اين مجموعه گردآوری کرده است.

او با تهيه و تدوين عناوين و موضوعات گوناگون برای سخنان نورانی آن بانوی محترم و دسته‌بندی آن‌ها بر اساس حروف الفبا کوشيده تا دسترسي خوانندگان به روايات مورد نظر را نيز تسهيل کند.

خطبه‌ها، پندها، گفت‌وگوها، معارف دينی، احکام، تفسير قرآن، نکات تربيتی و بهداشتی، آيين همسرداری و مسايل سياسی و اجتماعی، ساحت‌های مختلفی است که کلام نورانی آن يگانه بانوی دو عالم را دربر گرفته است.

کتاب مذکور به سفارش اداره ترجمه مجمع و توسط حجت‌الاسلام نثار احمد زینپوری در 207 صفحه به زبان اردو ترجمه شده و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) با همکاری انتشارات ولایت این کتاب را در 1000 نسخه در کشور هندوستان منتشر کرده است. 

مخاطبان برای دریافت حضوری کتاب مذکور می‌توانند به نشانی قم ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ نبش کوچه ۶ مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) مراجعه و یا برای دریافت غیر حضوری با شماره تماس ۰۲۵۳۲۱۳۱۳۰۷ تماس حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها