یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
سامانه پست کتاب به‌زودی در مدار قرار می‌‌گیرد

آزاده‌ نظر‌بلند، درباره قطعی سامانه پست خانه کتاب و ادبیات ایران، از اتصال دوباره سامانه به‌دنبال تلاش برای رفع اختلال اشاره و تاکید کرد، قرار‌داد جدید با شرکت ملی پست، وابسته به مذاکره و توافق نهایی موسسه با این شرکت است.

آزاده‌ نظر‌بلند، معاون کتاب و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره قطعی سامانه پست خانه کتاب بیان کرد: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، درحال برطرف کردن اختلال به ‌وجود آمدن سامانه پست کتاب است.
 
وی با اشاره به برنامه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای تمدید قرار‌‌داد با شرکت ملی پست افزود: با توجه به استقرار مدیر‌عامل جدید موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، قرارداد جدید بین موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، بعد از انجام مذاکره و توافق تنظیم خواهد شد. 
 
سامانه پست خانه کتاب و ادبیات ایران، سال 1397 در پی تواقق بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در اختیار اهالی نشر قرار گرفت.
  
میزان تخفیف شرکت ملی پست، برای سرویس سفارشی  20 درصد و برای سرویس پیشتاز 30 درصد؛ علاوه‌بر این معاونت امور فرهنگی ارشاد برای مرسولات زیر دو کیلوگرم، تسهلات ویژه 50 درصدی در نظر گرفته است.


پیش‌تر بابک افروز، درباره پایان قرار‌داد موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و تمدید آن به ایبنا گفته بود: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، مطابق دوره‌های قبل، با پایان مهلت قرار‌داد، قرار‌داد جدید برای طرف‌ها ارسال و با برگزاری نشست‌ درباره جزئیات گفت‌و‌گو می‌شود. هر نوع تغییر و یا تغییرات احتمالی به نتیجه نشست مشترک‌ شرکت ملی پست با دوستان خانه کتاب و ادبیات ایران و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بستگی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها