شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کارگاه آموزشی «نویسندگی خلاق» در لرستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری کارگاه مجازی آموزش نویسندگی در راستای تفاهم‌نامه‌های فعالیت‌های فرهنگی با موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، رضا نیازی درباره برگزاری این کارگاه گفت: در راستای تفاهم‌نامه فعالیت‌های فرهنگی با خانه کتاب و ادبیات ایران مبنی بر برگزاری دوره‌‌های داستان‌نویسی، این کارگاه آموزشی با حضور «داوود ملکی صیدآبادی» به عنوان مدرس برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره که به صورت رایگان برگزار می‌شود می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره 100030661 ارسال نمایند.

نیازی مهلت ثبت نام این کارگاه مجازی را از ۱۵ مهر لغایت ۲۵ مهر و شروع دوره را اول آبان ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: در پایان برگزاری این کارگاه برای شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره صادر خواهد شد.
 
معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان تصریح کرد: داستان‌های برگزیده پایان دوره در قالب کتاب منتشر خواهند شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها