پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
مسئولیتی که بر عهده‌ دارید، بسیار مهم است

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه مسئولیت به عنوان یک امانت در دست مسئولین است، بر حفظ این امانت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در دیدار با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که ظهر امروز (پنجشنبه) در بیت معظم‌له برگزار شد، با اشاره به موضوع انسان‌سازی تصریح کرد: خداوند انسان را مختار آفریده و انسانِ خودمختار باید در راه خودسازی گام بردارد و  در مسیر رشد و کمال حرکت کند.

این مرجع عالیقدر اضافه کرد: خداوند نعمت‌های زیادی به انسان‌ها داده است که باید قدر آن را بدانیم. انسان‌سازی از همه ابعاد بالاتر است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

آیت‌الله همدانی تاکید کرد: ایمان مهم‌ترین شاخصی است که باید درون انسان‌های مومن وجود داشته باشد و در ادامه علم دارای اهمیت است که در آیات الهی 80 مرتبه به آن اشاره شده است.

وی ادامه داد: حرف و کار انسان عاقل خیر است؛ ولی انسان جاهل سخن و عملش جهل است. ما دشمنان کینه‌توزی داریم که باید در برابر آن‌ها مجاهد باشیم و شهادت افتخاری است که آرزوی اهل‌بیت(ع) بوده است.

این استاد حوزه علمیه ضمن اشاره به مسئولیت به‌عنوان یک امانت در دست مسئولین یادآور شد: در دنیایی که زر و زور و تزویر وجود دارد، انسان باید کار و مسئولیت خود را به‌خوبی انجام دهد، مسئولیتی که شما بر عهده‌ دارید بسیار مهم است و امانتی است که باید به‌ خوبی از آن محافظت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها