پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
پیام تبریک مدیرعامل انجمن خوشه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل انجمن خوشه، کسب رای اعتماد از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انجمن کتابفروشان خوشه، محمد راهی، مدیرعامل انجمن خوشه، کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را به محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت.  
  
متن پیام به شرح زیر است؛

«بسمه تعالی
جناب آقای دکتر محمدمهدی اسماعیلی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

سلام علیکم

با احترام ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین‌(ع)، انتخاب جنابعالی توسط رئیس جمهور محترم و همچنین کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای خدمت در کسوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشات گرفته از روحیه انقلابی، تعهد و تخصص می‌باشد. امیدواریم در سایه الطاف الهی و با مدیریت جهادی شاهد جهش در پیشبرد اهداف آن وزارتخانه به‌ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی باشیم.

درگذشته برای حل وضعیت نابسامان کاغذ و گسترش کتابفروشی‌ها در کشور تلاش‌هایی شد، اما کاستی‌های زیادی وجود دارد که باید با همت جمعی و مجاهدانه، با استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و مشورتی اقدام عاجل صورت پذیرد. اینجانب به نمایندگی از کتابفروشی‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور، فراهم شدن فرصتِ تلاش برای اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به ملت و اهالی فرهنگ و هنر را به جنابعالی تبریک گفته و توفیقات روز‌افزون را از درگاه خداوند رحمان و رحیم مسئلت می‌نمایم.

در پایان، انجمن کتابفروشان خوشه با توجه به رسالت خود و با تجربه بیش از ۱۲ سال فعالیت تخصصی در حوزه کتاب و توزیع به‌عنوان یکی از مردمی‌‌ترین حلقه‌های میانی در این حوزه و همچنین با شبکه‌ای گسترده در سطح کشور، آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در همکاری‌ تخصصی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می دارد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها