چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
«بهارانه کتاب» در 18 کتابفروشی استان یزد در حال اجرا است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از آغاز اجرای طرح «بهارانه کتاب» در 18 کتابفروشی در سطح استان خبر داد.

مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، گفت: طرح بهارانه کتاب از 17 خردادماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز شده و تا 24 خردادماه ادامه دارد.

وی افزود: این طرح با مشارکت ۱۸ کتابفروشی فعال در استان یزد آغاز شده که از این تعداد ۱۱ کتابفروشی در شهر یزد و ۷ کتابفروشی در شهرستان‌های دیگر استان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد:‌ بر اساس شرایط شرکت در این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر 2 میلیون ریال است و کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند، مشمول طرح نمی‌شوند.

به گفته جوادیان‌زاده، کتابفروشی‌های آگاه، پاتوق کتاب، خانه کتاب، سرای کتاب سرزمین من، شهر کتاب، کاما کتاب، کتاب مرکزی فدک، کتاب واحه، کتاب یزدا، کتابسرای ملک، جهان نو، خانه کتاب اردکان، آرمان، دارالقرآن، اندیشه و فروشگاه کتاب حسابی (شعبات 2، 3 و 4) مشارکت‌کنندگانِ در این دوره از طرح‌های فصلی حمایت از کتابفروشی‌ها هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط