شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
«شما و رادیو» خاطرات سال‌های دور رادیو

کتاب «شما و رادیو» خاطرات سال‌های دور رادیو به قلم شاهرخ نادری است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین فرستنده عمومی رادیو در ایران به ساعت 19 چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت. از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود رادیو تهران نامیده شد.

حال با گذشت 81 سال از تولد این رسانه در ایران، رادیو توانسته اعتماد بخش قابل توجهی از جامعه را کسب کند و همچنان به عنوان گرم‌ترین رسانه جهان به فعالیت‌های خود بپردازد.
 
در روز راه‌اندازی رادیو در ایران، ما به شما علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه رسانه، «شما و رادیو» را پیشنهاد می‌کنم که خاطرات هنری شاهرخ نادری، یکی از پیشکسوتان رادیو است. این کتاب با همکاری انتشارات بدرقه جاویدان و نشر نامک راهی بازار نشر شده است.
 
 
کتاب «شما و رادیو» که با مقدمه زنده یاد ناصر ملک‌مطیعی نوشته شده است، شامل تاریخچه رادیو از ابتدا تا سال 57 است.

نویسنده این کتاب شاهرخ نادری تهیه‌کننده و برنامه‌ساز سال‌های دور رادیو است که از فعالیت‌های وی می‌توان به برنامه «صبح جمعه» و «شما و رادیو» اشاره کرد. وی همچنین مدیر و برنامه‌ساز «رادیو دریا» بود که چند سال در چالوس ساخته و پخش می‌شد. او در این کتاب از خاطرات خود در رادیو می‌گوید که شاید کمتر جایی شنیده یا خوانده باشید. وی تاریخ زنده رادیو است که حرف‌های شنیدنی خود را در این کتاب بیان کرده است.
 
چاپ دوم کتاب «شما و رادیو» در 504 صفحه و به‌بهای 89 هزار تومان راهی بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها