چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
استقرار ایستگاه‌های مطالعه در اتوبوس‌های تبریز  

معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار تبریز، از استقرار ایستگاه‌های مطالعه در اتوبوس‌های شرکت واحد و نیز ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی، در دیدار مشترک با معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با اشاره به برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری تبریز برای توسعه کتاب و کتابخوانی افزود: کتاب یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ما در سال جاری است.
 
وی برگزاری چندین مسابقه با محوریت کتاب، استقرار ایستگاه‌های مطالعه کتاب در مجتمع‌های مسکونی و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب به‌صورت مجازی را به عنوان بخشی از برنامه‌های حوزه فرهنگی شهرداری تبریز یاد کرد که با لحاظ کردن شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دنبال شده است.

حمیدی تاکید کرد: کتاب محور توسعه و ترقی در همه جوامع است و ما عزم خود را جزم کرده‌ایم که به‌اندازه مقدور، سرانه مطالعه را در میان شهروندان تبریزی افزایش دهیم و برای نیل به این هدف نیاز به تعامل همه دستگاه‌ها هست.
 
وی با اشاره به ظرفیت موجود در شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: بی‌تردید این زمینه همکاری می‌تواند در افزایش سرانه مطالعه شهروندان نقش آفرین باشد و ما نیز در برنامه‌ریزی‌های خود از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.
 
معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار تبریز ادامه داد: محتوای مورد نیاز برای تامین این آثار بر عهده حوزه فرهنگی شهرداری تبریز خواهد بود و امیدواریم زمینه بهره برداری مطلوب از این ظرفیت نیز فراهم شود.
 
در ادامه علیرضا نوتاش، معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز در این دیدار با قدردانی از نظر ویژه معاونت فرهنگی شهرداری به امر کتاب گفت: بی تردید این جنبه همکاری خواهد توانست به بهترین شکل زمینه استفاده از ظرفیت موجود در شرکت واحد اتوبوسرانی را فراهم کند و ما نیز دراین خصوص همکاری های لازم را انجام خواهیم داد.
 
وی افزود: امیدواریم که در این راستا، اتفاقات موثر و سازنده‌ای شکل بگیرد و بتوانیم در جریان‌سازی کارنامه پرباری به لحاظ همکاری بین سازمانی شکل دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها