چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
رونمایی مجازی از 24 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس

مدیر انجمن ناشران و نویسندگان جوان به رونمایی از 24 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در هفته بسیج به همت این انجمن اشاره کرد و خبر داد: کتاب‌های جدید نویسندگان جوان انجمن 22 اسفند همزمان با روز شهدا رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، مراسم رونمایی از 24 عنوان کتاب حوزه دفاع‌مقدس به‌مناسبت هفته بسیج با حضور امین آصفی،  مدیر انجمن ناشران و نویسندگان جوان و جمعی از نویسندگان جوان و نوجوان همچنین عده‌ای از چهره‌های فرهنگی، ورزشی و فعالان عرصه بسیج به‌صورت مجازی برگزار شد.    
 
آصفی ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدانی که علم رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی را بر دوش کشیده و عنوان پیروی از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به شایستگی پاس داشته‌اند؛ و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق (صدقوا ما عاهدو الله علیه) شدند و با خون خود درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی را آبیاری کردند. کسانی که با ایثار و فداکاری خود برای تحقق امر پاسداری از ارزش‌های الهی جانفشانی می‌کنند به یقین از مصادیق بارز نمونه‌ها هستند. وظیفه ما زنده نگهداشتن یاد این عزیزان با تالیف و نوشتن است.
 
وی افزود: انجمن فرهنگی ناشران و نویسندگان جوان که برای ترغیب و حمایت از نویسندگان نوجوان و جوان در سراسر کشور فعالیت‏های مفید و گسترده‏ای دارد، تاکنون توانسته صدها کتاب به تألیف نوجوانان و جوانان با حمایت مادی و معنوی خیران و سازمان‏‌های مختلف به چاپ و تولید برساند و اکنون به‌مناسبت هفته بسیج از 24 عنوان کتاب که در حوزه دفاع مقدس در محور‌های مختلف از‌جمله شهدا، جنگ ، بسیج ، ایثارگری به همت جمعی از نویسندگان دهه ۷۰ تا ۹۰ به تالیف رسیده‌است، رونمایی شد.

آصفی خبر داد: کتاب‌های در حال نگارش اعضای انجمن ناشران و نویسندگان جوان  22 اسفند به‌مناسبت روز شهدا، رونمایی خواهد شد. این کتاب‌ها شامل شهید میثم مدواری، شهید هادی طارمی به قلم محبوبه معظمی، (68 شهید شهرک آزادی به نام عرشیان، جانباز تحصیلی، افتخارآفرینان به قلم خانم حلیا سلطانی)، (شهید علی زاده و شهید عبدالمتین مسعودی به قلم خانم فاطمه رضوی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها