دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
222 جلد کتاب به یک کتابخانه عمومی در ارومیه اهدا شد

به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی 222 جلد کتاب به کتابخانه‌ عمومی شهدای کشتیبان ارومیه اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در  آذربایجان‌غربی، به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار تعداد  222 جلد کتاب طی مراسمی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه عمومی شهدای کشتیبان ارومیه اهدا  شد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در مراسم اهدای این کتاب‌ها به کتابخانه یادشده، گفت: کتاب بزرگراه توسعه اجتماعی و فرهنگی و مبدأ و مقصد هر نوع توسعه ای است. هیچ کشور توسعه یافته‌ای بدون التفات به مقوله کتاب، مدارج توسعه را طی نکرده است.

وی ادامه داد: کتاب هم محک علم است و هم محک میزان جهل. با کتاب است که اندیشه ای انسانی، صورتبندی، ویرایش و در معرض نقد و ارزیابی قرار می گیرد. کتاب سند اندیشه انسانی است. کتاب آئینه تمام نمای داشته های فکری انسانی است.

معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی نیز، ضمن تقدیر گفت: كتابخانه‌های عمومی با استفاده از ظرفیت‌های موجود، خدمات فرهنگی و ترویجی مختلفی به تمامی اقشار جامعه در بیشتر ساعات شبانه روز ارائه می‌دهند و  این فعالیت‌ها با شرایط كنونی جامعه، به سمت فضای مجازی سوق پیدا كرده است.

وی بیان کرد: امید است با همراهی مسئولان، شاهد ارتقای شاخص‌های كتابخوانی و ترویج فرهنگ اهدای کتاب باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها