سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
کتابخانه شخصی مرحوم یونانی‌پور به کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اهدا شد

کتابخانه شخصی مرحوم دیوید یونانی پور از ارامنه شهر اراک به کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، در دیدار مهدی ثامنی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با خانواده شادروان دیوید یونانی‌پور، از ارامنه شهر اراک، کتابخانه شخصی وی به کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اهدا شد.

آدرین یونانی‌پور به نمایندگی از خانواده برادر مرحومش هدف از این اقدام را بهره‌مندی محققان و پژوهشگران استان از کتاب‌های پژوهشی و تاریخی عنوان کرد و گفت: با الگوسازی می‌توان برای اهدای کتابخانه‌های شخصی شهروندان به کتابخانه‌های عمومی ایجاد انگیزه کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی نیز این اقدام حسنه را شایسته تقدیر دانست و گفت: با کمک رسانه‌های استان و تبلیغات مناسب، برنامه‌هایی برای ترویج سنت اهدای کتاب با شعار «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» در دست اقدام داریم.


ثامنی افزود: از شهروندان عزیز تقاضا داریم کتاب‌های مازاد خود و کتاب‌هایی را که خوانده‌اند، جهت استفاده عموم به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کنند.

بر اساس این گزارش، طی این دیدار ۹۲۰ جلد کتاب، ۷۵۹ جلد مجله، ۱۰۰ مجلد آرشیو روزنامه و ۱۰ مجلد آرشیو ماهنامه با عناوین مختلف جهت نگهداری در تالار مفاخر کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اهدا شد. این کتاب‌ها بیشتر در زمینه‌ علوم اجتماعی، سیاست و ورزش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها