دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
کتاب‌های دفاع مقدس با محوریت شهدا ویژه حمایت می‌شوند

رئیس اداره فرهنگی و کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای قم در سال جاری عنوان کرد: از کتاب‌های دفاع مقدس با محوریت شهدا حمایت ویژه می‌شود.

روح الله کریمی رئیس اداره فرهنگی و کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: از سال 98 به منظور حمایت از چاپ و نشر کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدای استان قم، خرید این نوع کتاب‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و به‌صورت جدی این موضوع را دنبال می‌کنیم.
 
کریمی با ارائه آمار مربوط به خرید کتاب‌های دفاع مقدس افزود: ۶۵ عنوان کتاب چاپ و یا تجدید چاپ شده انتشاراتی‌های قم با موضوع دفاع مقدس را که بالغ بر  ۳۶۰۰ جلد کتاب بوده، خریداری کرده‌ایم و این روند این روند در سال 99 همچنان ادامه دارد.
 
رئیس اداره فرهنگی و کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی قم اضافه کرد: برای کمک به ترویج فرهنگ دفاع مقدس و سبک زندگی با محوریت شهدا هر کتابی با این موضوع در قم چاپ شود، علاوه بر تامین کاغذ یارانه‌ای پس از چاپ خریداری می‌کنیم.
 
وی اضافه کرد: با توجه به خریدهای انجام شده، آمادگی این را داریم که به مناسبت هفته دفاع مقدس کتاب‌ها را برای فعالیت پیرامون کتاب و کتابخوانی به صورت رایگان در اختیار سازمان‌ها و نهادها قرار دهیم.
 
کریمی با اشاره به رونمایی از نشان و سند هویت بصری دومین کنگره ملی شهدای قم، تصریح کرد: کتاب‌های جدیدی که پیرامون شهدا در قم به چاپ رسیده است نشان بصری این کنگره روی جلد آن‌ها بدرج شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها