پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
ثبت‌نام بیش از 28 هزار متقاضی برای دریافت بن خرید کتاب

با گذشت دو روز از آغاز ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب تعداد 28 هزار و 224 دانشجو و طلبه نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از ستاد خبری سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ١٥٠ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ٩٠ هزار تومان است و ٦٠ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد.

همچنین تعداد 605 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نیز ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

بن خرید کتاب اساتید دانشگاه در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران 60 درصد افزایش پیدا کرده و به مبلغ 400 هزار تومان رسیده است و سهم اساتید 200 هزار تومان و سهم معاونت امور فرهنگی 200 هزار تومان است.

زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب اساتید حوزه و دانشگاه هم از سه‌شنبه(20 فروردین‌ماه) آغاز شده است که تا پایان روز شنبه (24 فروردین‌ماه) ادامه خواهد داشت.

افزایش ٥٠ درصدی یارانه خرید کتاب دانشجویان و 60 درصدی اساتید حوزه و دانشگاه در راستای حمایت از اقتصاد نشر و توجه به توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.

سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها