یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
آخرین خبر از جایزه داستان تهران

جایزه داستان تهران جایزه‌ای است که به داستان‌های کوتاهی تعلق می‌گیرد که با محوریت تهران باشد و قرار است به زودی فراخوان چهارمین دوره آن منتشر شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جایزه داستان تهران یکی از جوایز ادبیات داستانی است که در سال‌های اخیر به ابتکار مجله همشهری داستان برگزار می‌شود و اکنون در سومین دوره خود به سر می‌برد. به گفته روابط عمومی این جشنواره هدف از برگزاری این جایزه داستانی تولید آثاری است که تمرکزشان بر شهر تهران باشد.

آخرین خبر از این جشنواره اعلام پنجاه اثر راه یافته به دور نهایی بود که در اسفندماه 1396 از سوی دبیرخانه اعلام شد که البته برای دوره نهایی این فهرست کمی طولانی به نظر می‌رسید. به هرحال سومین دوره این جایزه با تغییرات اساسی در گروه مجلات همشهری همراه شد و خبر دیگری از برگزاری این جایزه ادبی مبنی بر تاریخ برگزاری اختتامیه آن از اسفندماه سال گذشته اعلام نشده است. برای پیگیری از روند برگزاری  این جایزه از محمد طلوعی دبیر جایزه پرس‌وجو کردیم.

طلوعی از تاریخ برگزاری اختتامیه این دوره از جایزه داستان تهران خبر داد و گفت: اختتامیه سومین دوره جایزه داستان تهران پس از تاخیری طولانی برگزار می‌شود.

                          

وی افزود: 50 اثر به دور نهایی راه یافتند و به داوران برای اعمال داوری نهایی سپرده شدند. برگزیدگان نهایی سومین دوره جایزه داستان تهران از این فهرست انتخاب خواهند شد و در اختتامیه این مراسم که در اواخر آبان ماه برگزار می‌شود،‌ اعلام خواهند شد.

طلوعی در پایان خبر داد که فراخوان چهارمین دوره این جایزه نیز به زودی اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها