سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
از آر.ال. استاین نوشتن داستان ترسناک را یاد بگیرید

کلاس‌های آنلاین آر.ال. استاین برای آموزش نوشتن داستان‌های ترسناک برای کودکان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از منتال فلاس - یک موسسه مطرح آموزش آنلاین که کلاس‌هایی با حضور افراد مشهور ترتیب می‌دهد، دوره‌‌ داستان‌نویسی با تدریس آر.ال. استاین برگزار می‌کند. کسانی که از بچگی با داستان‌های ترسناک این نویسنده بزرگ شده‌اند حالا این فرصت را دارند که این هنر را از خود او یاد بگیرند.

افرادی که تمایل دارند می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند و با پرداخت ۹۰ دلار در ۲۸ کلاس استاین که به صورت آنلاین و کاملا مجازی برگزار می‌شود، شرکت کنند. نویسنده از طریق ویدئو و تمرینات تعاملی هنرجویان را راهنمایی می‌کند که چگونه از دل اشیایی که در زندگی روزمره با آنها سروکار دارند هیولا بیرون بکشند، وحشت را با طنز مخلوط کنند و برای گروه‌های سنی مختلف بنویسند. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند ویدئو‌های خود را آپلود کنند و از هم‌کلاسی‌های خود بازخورد بگیرند؛ تعداد محدودی هم این شانس را پیدا می‌کنند که سوالات خود را مستقیما از نویسنده بپرسند.

استاین گفت: «من یک عالم کتاب ترسناک نوشته‌ام اما پروسه نوشتن این کتاب‌ها به هیچ وجه ترسناک نبوده. امیدوارم بتوانم به دانشجویان نشان بدهم که نوشتن لازم نیست ترسناک باشد. و در واقع می‌تواند خیلی هم سرگرم کننده باشد.»

 آر.ال. استاین، با بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه کتاب فروخته شده به نامش، یکی از موفق‌ترین نویسندگان کتاب کودک تماعی اعصار است. برای ثبت نام در این کلاس‌های آنلاین به لینک زیر مراجمعه کنید؛

https://www.masterclass.com/classes/rl-stine-teaches-writing-for-young-audiences?utm_content=VanityLink_Organic&utm_campaign=RLS&utm_source=Paid&utm_medium=Affiliate&utm_term=Aq-Prospecting

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها