شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
رضا رسولی در نشست «چای و داستان»

بیست و یکمین نشست «چای و داستان» با حضور رضا رسولی برگزار می‌شود. او در این نشست دربارهٔ ادبیات داستانی در عصر ارتباطات صحبت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ بیست و یکمین نشست چای و داستان از ساعت ۴ بعدازظهر روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه در مدرسه عالی هنر اسلامی شهر قم به نشانی خیابان هنرستان، نبش کوچه بیستم برگزار خواهد شد. حضور نویسندگان و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی در این برنامه آزاد است.

 این برنامه از سوی مدرسه عالی هنر اسلامی قم و با مشارکت مرکز مطالعات راهبردی هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و تاکنون نویسندگانی چون رضا امیرخانی، محمد حنیف، راضیه تجار و حمیدرضا شاه‌آبادی با حضور در این نشست‌ها علاوه بر صحبت درباره موضوعات تخصصی ادبیات داستانی، تجربیات حرفه‌ای خود را از نویسندگی بیان کرده‌اند و به سوالات حاضران در نشست پاسخ داده‌اند.

رضا رسولی متولد سال ۱۳۵۴ نویسنده، عضو هیات مدیره انجمن قلم ایران و مدرس دانشگاه است. از این نویسنده تاکنون ۱۲ عنوان کتاب ادبی-هنری منتشر شد است که از میان آن‌ها می‌توان به رمان «سه‌راه سرگردون»، مجموعه داستان «زیارت آفتاب»، داستان بلند «سلام بر سحر» و کتاب «هنر برای حقیقت» اشاره کرد.

رسولی همچنین مسئولیت برگزاری تعدادی از جشنواره‌های ادبی-هنری را در کارنامه خود دارد که از آن جمله می‌توان به دبیری دهمین جشنواره قلم زرین، هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج، جشنواره بین‌المللی سلام برنصرالله و جشنواره بین‌المللی فروغ ابدیت توسط اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها