سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
جان مک‌کین خاطرات خود را مکتوب می‌کند

جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه و یکی از مخالفین سرسخت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا قصد دارد کتاب خاطرات خود را منتشر کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از لس‌آنجلس تایمز، جان مک‌کین سناتور جمهوری‌خواه که این روزها در بستر بیماری است، همواره یکی از مخالفین سرسخت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا بوده است. این سناتور 81 ساله سرگذشت زندگی خود را تبدیل به کتابی کرده که قرار است ماه آوریل(فروردین) سال آینده منتشر شود.
 
انتشارات «سیمون و شوستر» به آسوشتید پرس اعلام کرد که قرار است کتاب را تحت عنوان «جنبش خستگی‌ناپذیر: اوقات خوب، جنگ‌های بزرگ» منتشر کند. قرارداد این کتاب در ماه فوریه، درست پنج ماه پیش از اینکه پزشکان تشخیص دهند مک‌کین دچار بیماری «گلیوبلاستوما» که نوعی بیماری سرطان مغز خطرناک است، تنظیم شده بود.
 
جاناتان کارپ، مسئول انتشارات «سیمون و شوستر» در این باره گفت: «این کتاب خاطرات، به موضوعاتی می‌پردازد که برای سناتور از اهمیت خاصی برخوردار است و قطعاً به عنوان اثر یکی از قهرمانان جنگ ویتنام بسیار محبوب خواهد شد.»
 
جان مک‌کین این کتاب را با همکاری مارک سالتر، نویسنده سخنرانی‌ها و دوست نزدیکش نوشته است. این دو، پیش از این نیز در آثاری به نام «باور به پدران من» با یکدیگر همکاری داشتند. «باور به پدران من» جز یکی از آثار پرفروش آمریکا است.
 
جان مک‌کین در سال 2000 تلاش کرد وارد رقابت نامزدهای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده شود اما موفق نشد. وی در سال 2008 توانست وارد این رقابت شود و به عنوان نامزد نهایی جمهوری‌خواهان با باراک اوباما رقابت کند اما نتوانست وی را شکست داده و وارد کاخ سفید شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها