سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
دیدار روزنامه‌نگاران ارمنی‌زبان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونانش

مدیرکل اداره مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیدار خبرنگاران ارمنی کشورهای گوناگون با علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی فریدونی اظهار کرد: روزنامه‌نگاران ارمنی‌زبان کشورهای گوناگون که به مناسبت هشتاد و پنجمین سال انتشار روزنامه ارمنی‌زبان «آلیک» و شرکت در المپیک ارامنه در ایران حضور دارند، با علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان فرهنگی و مطبوعاتی وی دیدار می‌کنند.
 
وی با اشاره به ملیت خبرنگاران دعوت شده در این دیدار، عنوان کرد: این خبرنگاران از کشورهای ارمنستان، امریکا، کانادا، سوریه، چک و فرانسه دعوت شده‌اند شنبه (27 شهریورماه) در هتل انقلاب با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار خواهند داشت.
 
مدیرکل اداره مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همچنین تور فرهنگی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است و از قره کلیسا در استان آذربایجان‌غربی و کلیسای جلفا در اصفهان (از بناهای مذهبی متعلق به ارامنه) بازدید خواهند کرد.
 
روزنامه «آلیک» دومین روزنامه قدیمی ایران پس از روزنامه اطلاعات و تنها روزنامه ارمنی‌زبان ایران است که از سال 1310 در تهران منتشر می‌شود. این روزنامه در ابتدای تأسیس، به صورت هفته‌نامه و ماهنامه انتشار می‌یافت و از سال 1341 به طور منظم در قالب روزنامه منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها