چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
پایان مهلت ارسال آثار به «حافظان حرم» تا پایان امروز

مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم‌ که پیش از این یک بار تمدید شده بود، آخر وقت امروز چهارشنبه 20 مرداد به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، مهلت ارسال اثر به دبیرخانه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم‌ که پیش از این یک بار تمدید شده بود، آخر وقت امروز چهارشنبه 20 مرداد به پایان می‌رسد و از آن پس هیچ اثری برای شرکت در مسابقه پذیرش نمی‌شود.

مسابقه حافظان حرم که توسط بنیاد شعر و ادبیات داستانی و برای ادای احترام به حافظان حریم و حرم اهل بیت (ع) برپا شده با ارسال فراخوان در تاریخ 23 خرداد 95 کار خود را آغاز کرده است و در نظر دارد مجموعا 10 اثر را در دو بخش شعر و داستان به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی کند.

تنها معیار شرکت در این جایزه، این بود که سروده‌ها و داستان‌های ارسالی به جشنواره، باید به موضوع حافظان حرم بپردازد و حداکثر در یک دقیقه خوانده شود.

با پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه، مراحل داوری این جایزه آغاز و بهترین آثار در تاریخ 8 شهریور ماه برابر با روز جهانی مبارزه با تروریسم معرفی می‌شوند.

همچنین در این مسابقه معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش‌های گوناگون رسانه ملی، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، نهاد کتابخانه‌ها، سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، ستاد رسیدگی به امور مساجد، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و معاونت فرهنگی سازمان قطار شهری تهران و حومه (مترو) با بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان همکاری می‌کنند.

قرار است به هریک از برگزیدگان این مسابقه 2 سکه بهار آزادی اهدا شده و با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان راهی مشاهد مشرفه عراق و عتبات عالیات شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها