سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
جامعه‌شناسان با 83 عنوان کتاب چاپ اولی به نمایشگاه می‌آید/ از مردم‌شناسی زیارتگاه‌ها تا روش‌شناسی نقد و بررسی کتاب

شیوا شکاری، مدیر انتشارات جامعه‌شناسان از ارائه 83 عنوان کتاب چاپ اولی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

شیوا شکاری با بیان اینکه این انتشارات با 300 عنوان کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابد به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: از این تعداد 83 عنوان کتاب چاپ اولی در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود که 60 عنوان آن در سال 94 به چاپ رسیده است.

مدیر انتشارات جامعه‌شناسان ادامه داد: امسال در حوزه‌های مختلفی چون جامعه‌شناسی، مطالعات زنان، آسیب‌های اجتماعی، آمار و روش تحقیق، نظریه‌های جامعه‌شناسی و... کتاب‌های متعددی منتشر کردیم که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

وی با اشاره به برخی از عناوین کتاب‌های چاپ اولی اظهار کرد: کتاب‌های «نظم اجتماعی در جامعه معاصر» با ترجمه اصغر صارمی شهاب، «شهروندی فرهنگ؛ مسائل جهان وطنی» به ترجمه ابوذر قائمی‌نژاد و ساناز اسماعیلی، «مردم‌شناسی زیارتگاه‌ها» نوشته سلیمانی دلفرد و «جامعه‌شناسی امنیت و احساس امنیت» نوشته سید علی هاشمیان فر و همکاران از جمله آثار جدید ارائه شده در نمایشگاه کتاب است.

به گفته شکاری، «هویت بریکولاژ» و «نابرابری اجتماعی و سرمایه اجتماعی» نوشته سید علی هاشمیان‌فر و نفیسه چینی، «درآمدی بر پژوهش و روش‌های آمیخته» نوشته مرتضی اکبری و راضیه اکبری، «جامعه‌شناسی زندان زنان» نوشته زهرا السادات مشیر استخاره، «جامعه‌شناسی ورزش؛ مکاتب و نظریه‌ها» نوشته محمدرضا مهرآئین، «جامعه‌شناسی در ترکیه» نوشته محمد توکلی، «جنسیت، جامعه و جامعه‌شناسی» نوشته سعید گروسی، «روش‌شناسی نقد و بررسی کتاب» نوشته حمید قاسمی و همکاران و «رفتار جمعی» نوشته احمدرضا دستغیب از دیگر آثاری است که در نمایشگاه کتاب امسال در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

این ناشر در پایان سخنانش گفت: آثار این انتشارات با 10 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها