چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
«آخرین نمایش فیلم‌ها» درباره سینمای دهه 70 آمریکا منتشر می‌شود

مازیار اسلامی، مترجم و پژوهشگر حوزه هنر، از انتشار ترجمه مجموعه مقالاتی از سینمای دهه 70 آمریکا در کتابی با عنوان «آخرین نمایش فیلم‌ها» خبر داد.

مازیار اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره تازه‌ترین آثار در دست ترجمه خود عنوان کرد: به‌تازگی با جمعی از مترجمان دیگر مشغول ترجمه مجموعه‌ای از مقالات مربوط به سینمای دهه 70 آمریکا هستیم که قرار است در آینده‌ای نزدیک با عنوان «آخرین نمایش فیلم‌ها» منتشر شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های متمایز سینمای دهه 70 آمریکا گفت: مقالاتی از جاناتان رزنبام، آروین مارتین، توماس ارمات و کنت جونز و سایرین به بررسی ویژگی‌های متمایز این دوره از فیلم‌سازی در آمریکا پرداخته‌اند که با ترجمه این مقالات و ارائه آن در یک کتاب واحد، سعی در ارائه تصویر روشنی از سینمای دهه 70 آمریکا به علاقه‌مندان حوزه سینما داریم.

این پژوهشگر با اشاره به انتشار این کتاب از سوی نشر «هنوز» گفت: نوید پورمحمدرضا، فرزام امیرصالحی، علی لطفی و چند تن از همکاران دیگر در ترجمه این مقالات همکاری داشته‌اند و حدوداً دو تا سه هفته دیگر کار ترجمه این آثار به‌پایان می‌رسد و برای طی مراحل دریافت مجوز به انتشارات «هنوز» سپرده می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها