شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
معرفی آثار برتر قرآنی در اختتامیه دوازدهمین جشنواره آموزشی - تربیتی رشد

فریبا کیا، معاون دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دوازدهمین جشنواره آموزشی - تربیتی رشد ویژه کتاب‌های قرآنی با معرفی 11 کتاب برتر قرآنی به کار خود پایان می‌دهد.

فریبا کیا، معاون دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی سازمان آموزش و پرورش به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: به دلیل حساسیت موضوع زیست قرآنی و متوجه کردن نویسندگان و ناشران به حساسیت، تولیدات قرآنی، تصمیم بر این شد تا دوازدهمین جشنواره آموزشی - تربیتی رشد به کتاب‌های قرآنی و معرفی آثار برتر در این حوزه اختصاص یابد.
 
وی ادامه داد: این جشنواره در 6 حوزه «تفسیر و ترجمه قرآن»، «حفظ، آموزش و روخوانی»، «دانستنی‌ها و لطایف قرآن»، «سبک زندگی قرآنی»، «قصه‌های قرآنی» و «مفاهیم و معارف قرآنی» به بررسی آثار تولید شده و ارسالی به دبیرخانه جشنواره پرداخته است.
 
قائم مقام دبیر دوازدهمین جشنواره آموزشی - تربیتی رشد با اشاره به ارسال 400 اثر از سوی 117 ناشر به دبیرخانه این جشنواره گفت: از میان آثار ارسالی، 214 عنوان کتاب با بررسی داوران به دور بعدی ارزیابی راه یافت که از آن میان، 31 کتاب در 6 حوزه یاد شده حائز دریافت جایزه شدند. در مرحله آخر ارزیابی، داوران 11 کتاب را برای تقدیر در اختتامیه جشنواره معرفی کردند.
 
دوازدهمین جشنواره تربیتی - آموزشی رشد، ویژه کتاب‌های دینی، فردا، 29 آذرماه از ساعت 15 در مدرسه دارالفنون، واقع در میدان امام خمینی (ره)، ابتدای ناصرخسرو، شماره 266 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها